Waarom word ik uit een ps4 party gekicked als een vriend joined ?

Als een vriend van mij een party op de ps4 joined dan word ik daar na een minuutje uitgekicked. Met andere mensen kunnen we allebei wel gewoon praten zonder problemen. We hebben ook geprobeerd om het via Skype te doen maar dan gebeurt hetzelfde. Heeft iemand misschien een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (1)

Misschien heeft één van de jullie twee een gesloten 'NAT'. Dit weerhoudt je ervan om samen te spelen met een andere die dus een onbeveiligde verbinding heeft