Is NFS Most Wanted (uit 2005) geschikt voor deze Toshiba laptop?

Zie link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/42555220/MATTHIASLAPTOP.txt

10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Als ik zo snel even kijk, moet deze laptop het wel aankunnen. als je de laptop al hebt, kan je even naar canyourunit.com gaan. hier kan je laptop of computer op verschillende games testen.

succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Dankje! canyourunit ken ik, maar sinds de site iets vernieuwd is staat er niet meer bij of de game ook echt geschikt is voor deze laptop...
Nee. Deze laptop heeft alleen geïntegreerde graphics, en die waren in de tijd van van eerste i-processoren bij lange na niet snel genoeg om redelijke 3D-games te runnen, dus helaas.