fifa 15 is zo enorm traag hoe los ik dit op?

fifa 15 voor pc gekocht geïnstaleerd .. maar hij is zo enorm traag ik kan bijna niets doen ook alle ik heb alles op een lage kwaliteitgezet maar hij blijft enorm traag.. terwijl fifa 14 super goed werkte,

hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Voordat jij fifa opstart schakel zo veel mogelijk onnodige processen uit die op de achtergrond draaien. Denk hier bij aan een virusscanner, adobe, pinter software, etc.

Druk ctrl+ald+delete tegelijk in om te kijken welke programma's er allemaal draaien. Let wel dat er een aantal noodzakelijke programma's in die lijst staan. Als je die uitschakelt kan het zijn dat jouw computer niet meer goed werkt en dat je hem opnieuw moet opstarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat je pc een beetje te traag is voor fifa 15 (fifa 15 is heel zwaar)
Welke onderdelen zitten er in je pc?

Open daarvoor apparaat beheer en open het vakje beeldschermadapter en processor.