hoe lang duurt dag en nacht in minecraft

ik heb minecraft en als beschutting maak ik een soort van grot voor de nacht als de nacht valt ga ik erin en doe ik de ingang toe maar hoe kan ik weten wanneer de zombies weg zijn en het licht is zodat ik eruit kan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
10.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
All the blocks just form this way... http://www.youtube.com/watch?v=M_FkfrbsEMI&feature=feedlik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een raam in je huis dan zie je wanneer het licht is

Het beste antwoord

Dag duurt ongeveer 10 min en nacht ongeveer 5 (als je last hebt van de monsters, zet dan je difficulty op peaceful)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dag 10 minuten, zonsopkomst en zonsondergang 1,5 minuten en nacht 7 minuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord klopt als een bus. Alle antwoorden op dit soort vragen kun je trouwens vinden op de Minecraft wiki: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Nighttime (tip van mijn verslaafde zoon)
je heb een klok daar kan je zien of t dag of nacht is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de dag zelf duurt ongeveer 10 minuten.
de nacht ook zo 10 minuten.