Ik krijg steeds foutmelding als ik rollecoaster wil installeren wie weet hoe ik daar vanaf kom?

Als het goed is zit er een foto bijgesloten
maar krijg steeds deze melding.
Kan iemand mij misschien verder helpen??
Ik ben al tijdje bezig vandaag maar mij lukt het niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
hierbij de fotolink http://www.mijnalbum.nl/Album=FV3A8XO6

9 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
9 jaar geleden
Bedoel je Rollercoaster Tycoon?
molenaar
9 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het schijfje schoon? Zitten er geen vlekken of krassen op?

Antwoorden (1)

Een CRC fout duidt op een corruptie in het betreffende bestand. Schijfcontrole uitvoeren of het bestand opnieuw van de originele bron betrekken.