Mijn minecraft folder bevat geen bin. Hoe kom ik nu bijm minecraft.jar?

Ik wil de SPC mod in mijn minecraft.jar folder toepassen maar ik heb geen bin folder met minecraft.jar. is er een andere methode om deze folder te vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.5K

Het beste antwoord

als je met een Microsoft pc werkt is het makkelijk. Ga naar menu Start, klik op uitvoeren en typ het volgende in: %appdata%

Er popt een nieuwe venster open met allemaal mappen. als het goed is moet daar de minecraft folder te vinden zijn waar je ook de minecraft.jar bestand kan vinden in een van die mapjes daarin, heb zo ook een aantal mods kunnen installeren.

Veel succes! ;)

P.S. als je dat te moeilijk vind, ga dan gewoon in het menu naar de plek waar je een ander texture kiest voor je blokken en klik op de knop op de bodem waar je meer textures kan installeren, hij opent dan de sub-bin textures van diezelfde grote minecraft bin waar je die .jar bestand kan vinden ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij bedoelde niet het .minecraft mapje want daarin kon hij de bin niet vinden

Andere antwoorden (2)

als ik jouw was zou ik de automatiche installer gebruiken, veel handiger dan manueel.
als dat niet werkt dan minecraft ff opnieuw installeren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waar kan ik de automatische installer vinden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
sorry maar die doet het blijkbaar niet :( de vorige versie had er ook een, ik dacht dat die het wel deed maar blijkbaar niet.
Je hebt tegenwoordig geen bin meer met een minecraft.jar maar een versions map met daar in alle versies die je geinstalleerd hebt. Kies de versie die de mod gebruikt een open die ook, bijvoorbeeld: "1.7.2" daar staat een jar bestand en die moet je openen met winrar en dan kan je daar alle dingen instoppen die ook in het bestand van de mod staan.
Bronnen: