Ik wil pixel gun 3D overzetten van ipad 2 naar ipad 5 hoe doe ik dat??

Ik speel al 2 jaar pixel gun 3D en ik wil pixel gun 3D overzetten
Maar hoe doe ik dat ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via iTunes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe doe ik dat dan

Antwoorden (1)

Wat je moet doen is op je andere iPad de app downloaden en vervolgens met het spel-account dat je gebruikt op de iPad 2 inloggen bij de app op de andere iPad.

Mogelijk kun je in je spel opslaan in de iCloud of wordt de voortgang opgeslagen in het Gamecenter. Zorg er voor dat je op de andere iPad ook bent aangemeld met hetzelfde Apple ID als op je iPad 2. In de app kun je bij instellingen meestal inloggen of een opgeslagen spel (iCloud of Gamecenter) weer downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je helemaal overstapt van een iPad 2 naar een nieuwe iPad kun je het beste in iTunes een reservekopie van je oude iPad maken en die daarna laden op je nieuwe iPad. Dan heb je niet alleen je spel overgezet maar ook meteen al je andere apps en instellingen.