mario 64 op android? kan dat?

hoi ik wil mario 64 op mijn samsung galaxy plus, ik heb bij een kennis gezien dat die dat ook had, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel een app die er heel erg op lijkt, dit heet lep's world maar het is geen Mario, ;(
Gr

Antwoorden (3)

Nee
Wel op iPod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heet die op iPod?
Wat voor telefoon heeft jouw kennis?
Het kan ook aan jouw telefoontype liggen.
Als jullie dezelfde telefoon hebben, zou hij in jouw market moeten staan.
Maar als jullie verschillende telefoons hebben, kan dat niet!
Dan zou je het volgende kunnen proberen:
1. Je kennis zet het spel op een pagina op het internet waar jij bij kan komen op jouw telefoon.
2. Hij zet het op een sd en jij haalt het van de sd af.
3. Hij zet het spel op een draadlose-verbinding tussen jullie telefoon"s
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk hier eens:

ik kan je wel niet verzekeren of het zal werken.