Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn spullen van Habbo hotel verkopen voor echt geld?

ik speel nu al zo'n 6 jaar geen Habbo meer, ik had destijds een aantal zeldzaams gekocht die nu heel veel waard schijnen te zijn... Ik vroeg me daarom af hoe ik het kan verkopen voor echt geld, en of dit wel eens gedaan wordt..

Toegevoegd na 6 minuten:
Ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag. Maar het wordt wel gedaan.
En omdat mensen er honderden euro's in kunnen steken, lijkt het me niet meer dan logisch dat iemand de kans om het te verkopen als diegene het niet meer speelt met beide handen aanpakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
6.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Is tegen de regels dus dat mag niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook met dit soort zaken is het denk ik
'wat de gek ervoor geeft'
de virtuele wereld wijkt in deze weinig af
van de 'echte' wereld.
wel in de juiste proporties blijven zien lijkt me.

Toegevoegd na 46 seconden:
ps: misschien inruilen voor wat je nu wel leuk vindt...??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon je account op ebay zetten met daarbij de spullen die erop staan. Grote kans dat je het verkoopt.
Natuurlijk mag dit niet maar aangezien je het toch niet meer speelt maakt het geen verschil of je nou gebanned bent of niks met het spel doet. De koper zou ook een ban kunnen krijgen maar als jij je geld hebt dan is dat toch mooi? Das dan eigen schuld dikke bult voor degene die zo nodig illegale dingen moest doen op habbohotel.

Als je op de internationale habbo hotel zit zou ik het via ebay internationaal doen in het engels. Zit je op de nederlandse versie dan is marktplaats.nl, speurder.nl en in mindere mate de nederlandse ebay interessant. Als je op de nederlandse versie zat zie ik de kans dat je je account verkoopt wel kleiner omdat dit internationaal natuurlijk veel meer gebeurd.