hoe kan ik mijn spullen van Habbo hotel verkopen voor echt geld?

ik speel nu al zo'n 6 jaar geen Habbo meer, ik had destijds een aantal zeldzaams gekocht die nu heel veel waard schijnen te zijn... Ik vroeg me daarom af hoe ik het kan verkopen voor echt geld, en of dit wel eens gedaan wordt..

Toegevoegd na 6 minuten:
Ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag. Maar het wordt wel gedaan.
En omdat mensen er honderden euro's in kunnen steken, lijkt het me niet meer dan logisch dat iemand de kans om het te verkopen als diegene het niet meer speelt met beide handen aanpakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
6.5K

Antwoorden (4)

Is tegen de regels dus dat mag niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook met dit soort zaken is het denk ik
'wat de gek ervoor geeft'
de virtuele wereld wijkt in deze weinig af
van de 'echte' wereld.
wel in de juiste proporties blijven zien lijkt me.

Toegevoegd na 46 seconden:
ps: misschien inruilen voor wat je nu wel leuk vindt...??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou gewoon je account op ebay zetten met daarbij de spullen die erop staan. Grote kans dat je het verkoopt.
Natuurlijk mag dit niet maar aangezien je het toch niet meer speelt maakt het geen verschil of je nou gebanned bent of niks met het spel doet. De koper zou ook een ban kunnen krijgen maar als jij je geld hebt dan is dat toch mooi? Das dan eigen schuld dikke bult voor degene die zo nodig illegale dingen moest doen op habbohotel.

Als je op de internationale habbo hotel zit zou ik het via ebay internationaal doen in het engels. Zit je op de nederlandse versie dan is marktplaats.nl, speurder.nl en in mindere mate de nederlandse ebay interessant. Als je op de nederlandse versie zat zie ik de kans dat je je account verkoopt wel kleiner omdat dit internationaal natuurlijk veel meer gebeurd.

Ik zou het gewoon op bieden zetten en geen eigen prijs bedenken. Je kunt dan snel zien wat mensen er voor willen geven en dan een beslissing maken of tot verkoop over gaat.

Als laatste tip wil ik je meegeven niet je accountgegevens te verstrekken tot je het geld op je bank hebt!

Toegevoegd na 39 seconden:
het moet trouwens speurders.nl zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook gedaan. Wat je het beste kunt doen is, vertrouwd zijn en vrienden maken op habbo. Dan je msn met elkaar delen. En zo erover praten en zeggen dat als je bij mij koopt, je goedkoper uit bent.

Maar pas echt op, je kan verbannen worden en je hebt ook hackers. Ik ben namelijk gehackt door dit. Maar toch heb iik er 80 euro mee verdiend. :D en had nog 10.000 euro kunnen verdienen!!!