Hoeveel gig kan er in een MI2 speler?

Daar kan een micro sd kaartje in maar ik weet niet hoeveel
gig er maximaal in kan?

Toegevoegd na 36 minuten:
Heb nog geen kaartje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat er in kan wat het kaartje is.
Heb je een kaartje van 1Gb dan kan er 1Gb in, heb je er een van 32Gb dan kan er 32Gb in...

Toegevoegd na 54 minuten:
Ook al heb je nog geen kaartje, je kan kopen hoeveel je er in wil stoppen. Volgens mij heeft het al een geheugen van zo'n 16Gb dus kan kan je er sowieso ook nog een 16Gb instoppen. Het is alleen wel zo met die kaartjes... hoe groter hoe duurder.