Is Freddie Fish een man of een vrouw?

De naam 'Freddie' zou erop moeten wijzen dat Freddie Fish een man/jongen is, maar de Nederlandse stem is totaal niet mannelijk. Loebas daarentegen is overduidelijk een jongen. De vraag is nu dus: is Freddie een jongen of een meisje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.6K

Het beste antwoord

Freddi Fish is een meisje.

"Ze heeft een vriend, het kleine groene visje Loebas"

Toegevoegd na 46 seconden:
Er staat ook nog:
"Freddi is van geslacht verwisseld na het eerste spel. In het eerste spel noemde Oma Octavia zowel Freddi als Loebas 'jongens' (waarschijnlijk een fout), maar in de andere spellen wordt gezegd dat ze een meisje is."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NEEEEEEEEEEEEE jeugd geruineerd xd
Ik en mn zus dachten gewoon dat het een jongen was, vrouwelijke stemmen worden vaker gebruikt bij het inspreken van jongens in kinder spellen,films

Andere antwoorden (1)

Een meisje. Freddie is in België een meisjesnaam. Ik weet niet meer in welk spel het is, maar ergens zegt ze dat.