Is het mogelijk een app tweemaal op een tablet te installeren? ( graag een serieus antwoord en en niet waarom zou je dat willen)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

als je android hebt wel.Download een AANGEPASTE .apk van internet of download luckypatcher.apk > open menu of patches > Change the application's compontents > change permissions and activities rebuild and install.

Download dan nog een keer het NORMALE apk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, ten eerste omdat je de directory niet kan kiezen en tal van andere redenen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op een Android-tablet kun je meerdere user-profiles aanmaken. En iedere user kan zo zijn eigen apps installeren. Op die manier kun je een app dus twee keer installeren, dus bij twee users.

Toegevoegd na 2 uur:
Vanaf Android 4.2.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Dit is wel na een bepaalde versie, als ik het goed zeg.
bamibal
9 jaar geleden
Ik heb het er even bijgezet!
ik denk van wel met een de app 2 lines