Is er een manier om gratis een battlefieldheroes server te hosten?

Ranked of Unranked maakt niet uit, ik dacht dat dit wel kon via iemand anders zoals Pretzels (die host veel servers) omdat je dan reclame maakt voor het bedrijf. Als dit mogelijk is hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, dit is niet mogelijk. Een bedrijf vraagt geld omdat een server onderhouden geld, tijd en moeite kost. Een server zelf hosten kan helaas niet, omdat EA alleen de benodigde bestanden verstrekt aan serverbedrijven.