hoe kun je bij PES2010 een draaischot maken

Hoe kan je een draaischot maken terwijl je gewoon loopt (geen corner/vrije trap) en hoe maak je een geslaagde schwalbe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ehhh... pieterveenstra... Dat is voor Playstation.
Misschien heeft die het voor de PC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom leg ik ook uit welke knoppen het op PS3 zijn, dan kan hij die mapping naar X360/PC/Wii controls zelf maken. Wat wel is overgekomen als ik zijn reactie zo lees. Overigens reageer je nu door zelf een antwoord te geven ipv een reactie.

Andere antwoorden (1)

Een draaishot is R1 + D-Pad diagonaal tegen over je looprichting.

Een schwalbe doe je met: L1 + R1 + R2. Die drie tegelijk en je valt op het gras.

Maar dit is op de PS3, die knoppen zijn volgens de standaard controls:
L1 = mannetje wisselen/modifier voor passes, schoten en voorzetten
R1 = sprinten
R2 = gecontroleerd rennen/schieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat van de schwalbe wist ik, maar ik bedoel een GESLAAGDE schwalbe, ik word altijd geboekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet een swalbe maken, dus die knoppen indrukken, als ze aan je shirt trekken.