Hoi, ik heb elderscrolls skyrim 2ehands gekocht. Maar bij de cdkey geeft die aan dat er maar 1steam account per cd key kan iemand een oplossing?

Als ik skyrim wil installeren, en heb de cd-key ingetypt. Geeft die aan dat er maar 1 steam account per cd key kan. Weet iemand hoe ik dat andere account kan verwijderen ofzo ? Alvast bedankt. Mike

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het is wat ik denk dat het is. Is de enige mogelijkheid, (als je geluk hebt) de geinstalleerde game totaal van de pc te verwijderen waar die eerder op stond of totaal te formateren zoals die normaal uit de fabriek komt. Anders zul je toch echt een nieuwe moeten gaan kopen. Nadeel aan 2dehands pc games....

Ik ben bang dat het een nieuw spel kopen word. Onderzoek altijd eerst of een spel een code nodig heeft om (online) te spelen!! Ook al zou de ander 'm hebben verwijderd van de computer, de code is toch gebruikt... helaas.

Volgens mij is het spel nadat je de cd code hebt ingetypt, accountgebonden. Diegene die het spel dus heeft verkocht, zou dus in principe zijn account aan jou moeten geven. Ik wilde namelijk ook Skyrim verkopen, maar kwam erachter dat de koper er dus eigenlijk niets mee kan. Wat je kan doen, is een key generator van Skyrim zoeken op internet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100