hoe fix ik de XINPUT9_1_0.dll error?

Hallo allemaal Ik heb een tijdje geleden fifa 15 gepreorderd, ik dacht dat het wel leuk zou zijn want ik heb de demo ook gespeeld. toen ik de ochtend van de release de echte game wilde spelen kreeg ik een .dll error. Nu kan ik de game niet spelen en daar baal ik echt van. Ik heb veel gegoogled op de error, ik vond veel maar alles werkte niet of ik begreep het niet. Ik heb aan twee mensen gevraagd die verstand van computers hebben wat het probleem kon zijn, maar ook zij weten het niet te verhelpen. De error die ik heb heeft te maken met een bestand XINPUT9_1_0.dll ik weet na een tijdje zoeken dat dat met een controller te maken heeft voor mijn pc, ik heb de drivers van de controller verwijderd en de controller los gemaakt van me pc maar ook toen deed hij het niet. Ik heb de game gekocht via Origin, ook heb ik Origin van me pc verwijderd en het opnieuw geinstalleerd, ook dat deed het niet.
de error is:

fifa15.exe - Bad Image

C:Windowssystem32XINPUT9_1_0.dll is either not designed to run on Windows or it contains an error. Try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
SimonV
9 jaar geleden
Je hebt de nieuwste Dirextx9? http://pcsupport.about.com/od/fixtheproblem/ht/directx9xp.htm Onderstaande tips ken je zeker al? http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/xinput9_1_0-dll-not-found-missing-error.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb de allernieuwste Directx, er werd mij verteld dat ik dat maar eens moest testen. maar dat deed het niet. en die tips ken ik ja.

Antwoorden (2)

1.Download DLL Suite, installeren en uitvoeren van dit XInput9_1_0 dll Repair Tool.
2.Klik op Download DLL – Gratis menu en klik scannen naar ontbrekende XInput9_1_0 dll op uw pc
3.Selecteer XInput9_1_0 dll van scanresultaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet lulllig bedoelt maar dit gaat nooit werken.
Veel programma's passen dit soort dll's aan met iets wat ze zelf nodig hebben. Waarschijnlijk krijg je door dit soort programma's alleen maar meer problemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd heb dit eens bij een kennis toegepast en het werkte zonder problemen.
Het eerst wat je moet doen is Fifa 15 verwijderen.
Daarna DirectX opnieuw installeren en Windows update draaien.
Voor de zekerheid kijken of er updates zijn voor je videokaart driver.

Als je dit hebt gedaan fifa 15 weer installeren en kijk of daar ook een DirectX installatie bij zit en die ook uitvoeren.
Mocht dit niet helpen dan moet je even kijken of je PC voor de rest ook nog rare dingen doet. Het kan zo wezen dat er wat meer aan de hand is.