Kan ik met deze PC League runnen op de High Settings met 60+ fps? En hoe zit het met Battlefield 4?

Intel® Core™ i5-4460 processor, Windows 8.1, NVIDIA® GeForce® GT 705, 8 GB RAM, 1 TB HDD, DVD/CD brander, USB 3.0, WiFi

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
capthavoc
9 jaar geleden
als je de pc al hebt ga
eens naar de site canirunit http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is League? League of Legends? iig is het antwoord op BF4 nee. Daarvoor moet je een fatsoenlijke videokaart hebben een 705 is dat niet. Het tweede getal in een videokaart is belangrijk, je zal minstens een 750 nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, ik heb het over League of Legends.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://gamepc.nl/amd-game-pc Deze pc is al 10x beter voor gaming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog beter (maar moet je wel zelf bij een webshop bestellen): http://tweakers.net/reviews/3595/3/desktop-best-buy-guide-juli-2014-budget-en-basisgamesysteem.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vraag me af hoezo iedereen altijd op high wilt spelen. Met low settings ziet het er minder mooi uit, maar het spek zelf is gewoon hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom zou je niet op high willen spelen? Stel dat het je geen geld zou kosten of moeite dan zou iedereen op de maximale settings spelen. (voor sommige mensen geldt:) Hoe beter een spel eruit ziet hoe dieper het je in je spel kan trekken. Er zijn een aantal grafische problemen die mij zo uit een spel trekken. Een van de grootste is screentearing (Vsync off), maar ook lage resolutie textures of slechte schaduwen (zoals je die nog bijna in elk spel ziet) kunnen er voor zorgen dat de immersie minder is, of dat je er even "uit schiet". Dit probleem is natuurlijk niet alleen van toepassing op grafisch gebied. Ook slechte voice acting of slechte controls/slechte gameplay hebben invloed hierop. Die kan je echter niet veranderen(hoogstens met mods), wat je als consument wel kan veranderen is de (grafische) kracht van je systeem. De enige vraag is dus of je het geld er voor over hebt om op een hogere setting te willen spelen. Die vraag zal je eerder met ja beantwoorden als je meer last hebt met het verlies van immersie in een spel op het moment dat je een grafisch "probleem" tegenkomt. Het spel blijft hetzelfde, de beleving kan anders zijn. In een snel schietspel is dat anders dan een RPG waar je ook wel eens rustig een rondje loopt.

Antwoorden (1)

Neems eens een kijkje op: http://www.systemrequirementslab.com/cyri

klik bij 1) op de zoekbalk en type hier de naam van het spel in wat je wilt gaan spelen.
klik vervolgens op de knop "Can You Run It >"
de website gaat dan controleren of jouw PC/laptop het gekozen spel kan draaien .

Ik ben bang dat het net niet zal gaan met je Geforce GT 705, hij is namelijk niet veel beter dan een interne videokaart op je moederbord, en dus niet geschikt voor de hogere 3D games. Ik hoop dat je een ComputerKast hebt beschreven want dan kan je er een betere videokaart bij in zetten. Als het een laptop is, ben ik bang dat je in een betere laptop moet gaan investeren met een 'dedicated' videokaart geschikt voor 'shooters'

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens na wat zoekwerk kan het misschien zijn dat je een Medion Computer hebt? (AKOYA PC P5259 E?)

Dan zou je de mogelijkheid moeten hebben om hier een sterkere videokaart in te zetten. Reken er wel op dat zo'n geschikte videokaart ca. € 140.- zal kosten.