Wat is een goede tactische browsergame?

En daarmee bedoel ik dan een spel dat je gewoon ''even snel'' op internet kan spelen zonder dat je het hoeft te downloaden. Ik heb al wel tactische spellen zoals TribalWars, Evony en Travian gespeeld maar die werden na een tijdje saai dus ik ben op zoek naar iets nieuws. Iets dat je gewoon een uurtje per dag ofzo kan spelen maar wat wel strategisch genoeg is zodat je niet verplicht urenlang per dag het moet spelen om er goed in te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Probeer Torpia of Farmerama eens. Best wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

My Free Farm of KapiBados zijn geweldige spellen die je onmiddelijk kunt gaan spelen, zeker een aanrarder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the-west
grepolis
ikariam
online soccer manager
goalll
popomundo