Zijn er ergens plekken waar je de oculus rift of andere VR uit kan proberen?

Wil wel eens die ervaring meemaken en kijken of ik een probleem ondervind. Ik wil er dus geen kopen alleen even op mijn hoofd zetten met een demo.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.3K

Het beste antwoord

Op veel elektronica beurzen staat wel een stand van Oculus.
Ik heb er zojuist een geprobeert op GamesCom in keulen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaspro101
9 jaar geleden
Klopt, op Gamescom waren er meerdere. De Dive heb ik geprobeerd maar was minder dan de Oculus. Firstlook is in oktober in de Jaarbeurs in Utrecht misschien is hij daar uit te proberen

Andere antwoorden (1)

momenteel geen test locaties, je kunt er echter wel 1 huren bij http://www.vr-producties.nl/ er worden echter geen prijzen gegeven op de website. ze zeggen "betaalbaar voor het grote publiek" maar wat voor mij betaalbaar is kan voor een ander wel een godsvermogen zijn ;)