Waar kan ik een goede game pc kopen met een budget van 300 euro?

Ik wil graag een GamePc Kopen met een Budget van 300 euro... (is heel erg weinig)
Weet iemand een goede site? Alvast Bedankt
Kas,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met dat budget moet je denk ik tweedehands gaan kijken. Marktplaats lijkt me dan goed... (helemaal als je een beetje handig bent, ga je 'm zelf opknappen of steek je er zelf een nieuw geheugen in of een betere videokaart)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je een gewonen computer kopen en een losse game video kaart erin zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@marco232 Voor een degelijke videokaart zit je al snel aan 175-200 euro hoor. Dat is al de helft van je budget.
Maar 2e hands lijkt mij ook de beste optie, aangezien je budget behoorlijk krap is.

Het beste antwoord

Niet, alleen je koeler, kast, voeding, moederbord, en harde schijf zorgen al voor een bedrag over de 300 euro. Tenminste, als je een redelijk tot goede game pc wilt. Als je dan ook nog een sterke processor, en een grafische kaart geschikt voor BF3 erbij neemt kom je al gauw uit op 600 euro. Ga je voor de betere omderdelen, zoals een overklokbare processor, een USB 3.0 compatibel moederbord, en een SSD kaart voor je c partitie, dan ga je al omhoog naar de 750. Tevens zul je nog een besturingssysteem nodig hebben en indien nodig betalen voor de assemblage.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb nu een bedrag van 1000 euro en ik heb zelf een GAMEPC inelkaar gezet (met natuurlijk hulp)

Andere antwoorden (2)

Hoi Kas,
Ik wil zeggen dat er geen complete game-pc bestaat voor dat bedrag. Althans, niet nieuw. Als je een redelijke game-scherm wilt voor je PC zit je al op dat bedrag. Het beste is er eentje tweedehands te zoeken op marktplaats.nl dan krijg je het meeste waard voor je geld. Anders wachten op een supermarkt aanbieding (zoals bijv. Aldi) zij hebben ook wel af en toe redelijke pc's voor een concurrerend bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hey kas, hier is een tip. kijk eens op gamepc.nl daar zag ik iets staan over de budget game pc ;).

groetjes PCNoob

Toegevoegd na 4 minuten:
als je nog een scherm zoekt zoek dan voor een: refurbished monitor dat is dus een scherm die iemand eerst had, maar die dan terug is gebracht en gemaakt. deze zijn meestal goedkoper omdat het dus tweedehands is. en bovendien wat ik vergat te vertellen is dat een pc samenstellen dus het goedkoopst is (dat kan bij gamepc.nl)