Wat is de beste resolutie om games te spelen ?

Ik heb een Medion laptop I7 8 GB ram en een 2 gig videokaart.

Deze heb ik aangesloten op een monitor 1680x1050 resolutie. Is het zo dat als ik de games op mijn "Normale" laptop scherm draai de games soepeler spelen omdat het een lagere resolutie is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
10 jaar geleden
de beste resolutie is degene die prettig kijkt en het soepelst speelt.
even uitproberen wat voor jouw laptop het beste werkt
SimonV
10 jaar geleden
Theoretisch zou je op je laptopscherm spelen, sneller gaan. Of het soepeler gaat, moet je uitproberen.

Antwoorden (1)

in teorie is het inderdaad zo dat het soepeler zou draaien maar met de setup die jij nu vertelt zou het niet heel veel uitmaken
en als het tog zo is dan kan je gewoon de resolutie van de game verlagen en alsnog op jou aangesloten monitor gamen