Ik wil graag weten wat de orignele versie van civilization 5 is?

Ik wil graag weten wat de orignele versie van civilization 5 is. Ik heb namelijk op internet gezien dat er verscillende edities zijn. er is bijv. civilization 5 game of the year edition, maar die is weer een stuk goedkoper dan civilization 5 de complete editie. welke editie moet ik nemen om de standaar civilization 5 game te krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Game of the Year Edition is gewoon de originele versie, maar dan opnieuw uitgebracht, omdat het erg populair was.
Bij de Complete Edition zit er denk ik nog een uitbreidingspakket bij in.

Het is dus beide het originele/standaard spel.
Ritsuka