welke call of duty kan je offline tegen je xbox/playstation ?

ik wil offline tegen me xbox spelen dus alleen tegen 16 spelers of meer

wie kan me helpen om te zegen welke game ik moet kopen ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Bij black ops heb je combat training.. Maar maak de vraag iets meer duidelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou het zelfde willen game als online maar wie je tegenstanders zijn wil ik als pc en offline maar welke call of duty moet ik dan kopen?? snap je het of moet ik het nog anders uitleggen
die is er niet want met combat training kan je alleen team deathmatch tegen je xbox of playstation spelen. of wilde je dat juist? je kunt trouwens maximaal tegen 9 tegenstanders spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Black Ops kun je met combat training wel degelijk tegen je xbox/ps spelen door de instelling te zetten bij de team grotens naar 1 tegen 9 wanneer jij dan in de game onderdeel uitmaakt van het team van 1 zul je in je eentje tegen 9 CPU's spelen. 9 is helaas het maximum