Is het mogelijk om een Xbox 360 aan te sluiten op een simpele Dell-monitor?

Ik heb weinig kennis op dit gebied, dus van allemaal ingewikkelde uitleg begrijp ik niet veel... Maar ik wil graag mijn xbox 360 aansluiten op mijn computer monitor van Dell. Computer hoeft niet meer gebruikt te worden. Is dit mogelijk, of moet ik dan een nieuw televisie-beeldscherm kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt aan je monitor. Zit daar een HDMI ingang op?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geloof het niet. maar dat weet ik niet zeker. waar kan je dat zien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bovenste is HDMI, met de onderste (DVI) zou het ook mogelijk zijn. Bedenk ook dat er vaak geen speakers in monitoren zitten.
http://content.hwigroup.net/images/articles/hdmidvi_250.jpg Meestal aan de achterkant, zijkant of onderkant
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De DVI-Ingang zit erin. Geen HDMI. hoe moet in mijn XBox dan aansluiten op de DVI?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_naar_dvi_kabel.html HDMI en DVI is exact hetzelfde signaal maar dan zonder geluid. Geluid moet je dus via de gewone stekker laten lopen. Geloof nog een heel gedoe met stekkers omdat de gewone xbox-stekker de HDMI uitgang afschermt. Kijk even op je xbox of daar een hdmi uitgang op zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gedaan. Zit er wel in, maar is inderdaad afgeschermd door een stekker... is er dan nog mogelijkheid om een (liefst gratis) aansluiting te maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een scherp mes?
>
http://pineconeattack.com/2010/08/20/cable-hack-use-both-the-rca-audio-hdmi-on-the-xbox-360-for-free/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, top! Maar ik zie op de laatste foto nog een wit kabeltje, wat is dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
onee laat maar, ik heb het al gevonden. bedankt man!

Antwoorden (1)

Probeer wat meer info te geven zoals: Welke versie 360? Heeft je monitor HDMI aansluiting?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op mijn monitor zit geen hdmi ingang. Wel een DVI. In de reacties zegt Mr. Tomaat dat dat ook kan. En op de achterkant van mijn Xbox staat gewoon Xbox 360.