wat moet ik aan mijn pc uprgaden om er een game pc van te maken?

hoi allemaal, ik heb een best redelijke pc maar ik wil hem game klaar maken.
ik heb de hp pavilion p6 2104ed series.

Processor Intel Core i7-2600
Moederbordchipset Intel H61
Geheugen
Geheugengrootte 6GB
Geheugentype DDR3
Opslag
Hardeschijf bus SATA-600
Hardeschijftype 7200rpm HDD
Opslagcapaciteit 1TB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Videokaart(en)
Videochip Radeon HD7570
Verbindingen
Verbinding (USB/FW) 6x USB 2.0
Video uit DVI-I, HDMI
Audio uitgangen Analoog (3,5mm)
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Monitor
Schermdiagonaal 23"
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Overige specificaties
Desktoptype Tower/desktop
Desktop extra's Cardreader
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium

mijn vraag dus welke van de onderdelen moet ik vervangen en waarvoor om een redelijke game pc te maken die bf cod, watchdogs enz aan kan.

mvg jasiu

Weet jij het antwoord?

/2500

Optimalisatie voor gaming door software en opschonen. Enige wat ik zo zie is de processor hardware die de boel afremt geheugen op de 2e plaats., U hoort echter de meeste titels gewoon te kunnen spelen op 720p 5 jaar oude amd systemen met een hd5770 en 4 gig redden dit ook net. Optimaliseer de pc is mijn advies. Processor is lastig ivm de socket aansluiting op moederboard en evt. generatie kloof met huidige/krachtigere series. Het game optimalisatie programma van Razer de keyboard fabrikant Amd Evolved is ook een optie sinds u een Ati kaart heeft. Games op low/medium of 720p Eventueel kunt u er wat geheugen bijzetten 6 is niet heel veel Bf4 recommended voor high is 8gig watchdogs ook Toegevoegd na 6 minuten: Last maar zeker niet op de laatste plaats.... Koeling. Een koude processor werkt beter en met minder moeite. Daarom werken pro overclockers bv met stikstof. Zalmnn, Scythe, coolermaster als het maar lekker veel wind doorlaat. Voor hobby gamers, Watercooling voor zelfs nog betere koeling Hou met t type rekening met de andere fans en luchtstroom. model front to back (lucht aanzuiging voorkant) of Back to front is het meest gebruikt hierin.

Je moet er gewoon een betere videokaart in stoppen. Liefst een Nvidia GTX 760 of Radeon R9 270x (of 7950) of hoger. http://www.techspot.com/review/827-watch-dogs-benchmarks/page4.html Een 7750 haalt de 30 FPS niet eens op high @1680x1050 laat staan de 7570 die jij hebt. Wanneer je wel/niet over een "gamePC" praat is natuurlijk lastig. Maar als je niet eens op de native resolutie kan spelen van je monitor op +60FPS met medium settings vind ik het lastig om het een gamePC te noemen(maar dat is persoonlijk). Als je een zwaardere videokaart neemt, zal je ook een zwaardere voeding moeten nemen. Een videokaart fabrikant geeft op zijn productpagina een wattage aan wat meestal vrij hoog ligt. Je kan daar vaak zomaar 100 watt onder gaan zitten. Een mogelijke optie is nog het geheugen uit te breiden, Watch Dogs is een spel dat bijvoorbeeld met 8 GB overweg kan. Toegevoegd na 3 uur: Het geheugen uitbreiden zonder de GPU up te graden zal ook weinig zinvol zijn.

Beste Jasiu19, Er zijn een paar dingen die je zal moeten veranderen. 1, De geheugengrootte zal op zijn minst 8 moeten zijn, 12 zal perfect zijn. 2, Je hebt echt een betere videokaart nodig, ik raad je een AMD radeon 290 of een nvidia gtx 770, deze kunnen bijna alle games in ultra halen. De nvidia gtx 780(ti) is ook een goede keuze, maar wel een stuk duurder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100