is mijn computer krachtig genoeg voor fifa 15?

hallo, omdat FIFA 15 binnenkort uitkomt vraag ik me af of mijn computer krachtig genoeg is voor FIFA 15. ik heb een lenovo H530 i5-4430/8G/2T/DVDRW/W8. bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Als 1e een pluspunt, je bezit een PC met losse componenten welke in de komende jaren te upgraden zijn. De huidige onderdelen die je noemt in de omschrijving kunnen FIFA15 aan. Het belangrijkste onderdeel welke in jouw systeemkast is geplaatst is de videokaart, deze staat niet in jouw omschrijving. Deze bepaald hoofdzakelijk of het spel wel of niet te spelen is. Ik gok een 1GB videokaart, maar aangezien er tientallen soorten/merken/types zijn, blijft het van belang om te weten welke videokaart geplaatst is in de systeemkast of op het moederbord is geplaatst. In het slechtste geval is het een chip die op het moederbord is gemaakt. Het geluk dan is dat je de PC alsnog kan voorzien van een videokaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fifa 15 is nogal laf. Dat kan je pc moeiteloos aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben jij je ervan bewust dat FIFA 15 volgend jaar de next-gen-uitgave ook voor de PC uitgeeft?
Deze vraagt wel behoorlijk wat meer van de pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het antwoord is zelfs onjuist.
Nee

http://help.ea.com/nl/article/fifa-15-pc-minimum-requirements/

Minimale systeemvereisten:
Besturingssysteem: Windows V/8-7-08.1 -64-bit
Processor: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2,4Ghz
RAM: 4 GB
Benodigde vrije ruimte op harde schijf: 15,0 GB
Ondersteunde videokaarten: minimaal ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650 of hoger
DirectX: 11.0

Een Intel HD 4600 is lager dan:
Ondersteunde videokaarten: minimaal ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650 of hoger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me sterk dat je pc het niet aan kan ik denk persoonlijk dat die het makkelijk aan kan,ook zet ik mijn twijfels bij de site met de systeem eisen,lijkt me sterk dat je minimaal een gtx 650 of hoger moet hebben terwijl de aanbevolen systeem eisen een i5 en een gtx 460 aanbevelen.