Kan de Sims 3 snel en goed werken op Lenovo Ideapad Yoga 13?

Ik speel de Sims 3 + Beestenbende op een oudere Acer computer. Hierbij loopt Sims 3 vaak vast en is erg traag. Ik heb ook een Lenovo yoga ideapad 13. Deze laptop is snel, maar kan de Sims 3 + beestenbende hier ook snel, zonder haperen en andere gekke dingen op draaien? Zeer bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee zeker niet , gpu is veel te zwak voor games (vooral deze ) . Ten slotte is het ook maar een tablet - notebook . Wat je wel kan proberen is om het gewoon erop te zetten en kijken of hij het runt , zo niet gooi je hem er weer af .