waarom doet mijn farming simulator stotteren als ik aan het rijden ben ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
6.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor pc heb je Patrick?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hp windows 7.
Maar in het begin is het heel goed gegaan maar nu stottert hij .
Maar als ik de camera van boven laat kijken doet hij het niet dan is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel ook de videokaart, en de andere specificaties van jouw pc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is video kaart en waar kan ik dat vinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wat kan de oorzaak zijn ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat maar Patrick, ik zou als ik jou was hier even kijken: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=80958 hier staat uitleg over hoe je het kan veranderen (mods verwijderen en weer één voor één terug plaatsen) veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan hoor. Laat je even weten of het gelukt is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik ga dan één voor één de mods verwijderen en er opnieuw opzetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb nu alle mods verwijdert maar hij stottert nog steeds wat nu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt jouw computer anders wel gewoon snel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of moet ik het spel opnieuw kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
opnieuw kopen? opnieuw installeren bedoel je.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Opnieuw kopen .want in het begin heb ik dat niet gehad en op instaleren heb ik al gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan hoef je het spel nog niet opnieuw te kopen, wat voor een computer heb jij? Merk? Soort?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Opnieuw kopen heeft geen enkel nut. Het blijft dezelfde software.

Antwoorden (3)

Bedoel je dat hij lagt?

Dat heeft waarschijnlijk met je FPS te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en wat is dat ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat kan ik daar aan doen
zoals degene hiervoor al zei je fps (frames per second) is te laag, als je dit verandert stottert hij niet meer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan ik dat veranderen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb zelf geen farming simulator maar ik denk dat je bij je instellingen moet kijken
Mogelijk wordt je computer niet (goed) ondersteund door dat spel.
Als ik er vanuit ga dat je versie 2013 hebt, zijn dit de vereisten:

CPU: 2.0 GHz Intel or equivalent AMD processor
RAM: 1 GB RAM
VGA: Nvidia Geforce 7600 Series, ATI Radeon X1600 graphics card or better (min 256 MB VRAM)
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista or Windows 7
http://gamesystemrequirements.com/
HDD: 2 GB free hard drive space
Sound: Soundcard
ODD: DVD-ROM Drive
Note: System Requirements Mac Version (*) Mac OS X 10.5.8, 10.6.1, 10.7.1 or 10.8.1 1.83 GHz cpu or better Nvidia Geforce 8600, ATI Radeon X1600 or better (min 256 MB VRAM) 1 GB RAM 2 GB free hard drive space DVD-ROM Drive