Kan mijn pc Call of Duty: Ghosts aan?

Specs:
Windows 7 Pliek 2010 64-bit [Windows]
8 GB DDR3 1333 RAM [Ram]
Asus formula/Asus eah5750 (Kortom een 5750 series) [Videokaart]
AMD FX(tm)-4100 Quad-Core Processor (3.60 GHz) [Processor]
ASUS M5A78L-M USB3 [Moederbord]

Ik heb geen virussen op m'n pc, dus hij is niet trager dan normaal.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja moet wel lukken. Als je wat meer informatie wilt kan je ook hier even kijken: http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het zelf ook kijken op Steam ivm ik niet zoveel van een pc af weet en wat beter enzovoort is! Maar je hebt dit nodig om Call Of Duty: Ghost te spelen:

Recommended

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ i5 – 680 @ 3.6GHz
RAM: 8 GB RAM
HDD : 40 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTX 760 @ 4GB
Sound: DirectX® compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband connection and service required for Multiplayer Connectivity. Internet connection required for activation.