ik ben beetje noob met cod4, kan iemand me tips geven?

ik ben noob dus pls geef met tips

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speel je op de PS3/Xbox of op de PC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pc

Antwoorden (7)

Veel oefenen en als je het gevoel hebt 'mooi' doodgemaakt te zijn, kijk de killcam. En specialiseer je in een of twee skill/wapen-sets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Kies een wapen wat je ligt: voor de noobs waarschijnlijk een assault rifle of een sub machine gun. Begin pas aan snipers als je een pro bent ;).
-Kies de goede perks. Voor sub machine guns marathon enz. kijk maar even op YouTube en type bijvoorbeeld in run class enz.
-Ga gewoon rennen in maps op split screen en doe "tikkertje" op een map zodat je goede spots ziet en weet waar je moet lopen.
-Oefening baart kunst; noobs worden (ooit) beter.

Succes!
Ps. Hoop dat je geen PS3 hebt want dan kun je niet online zoals mij :(.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook in het begin goed zijn met snipers of lmg's etc het moet je gewoon liggen assault rifles zijn zo gezegd meer allround en daarom wel inderdaad goed om mee te beginnen ,je sensitivity is slim om steeds iets hoger te zetten je kan daardoor sneller reageren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als noob ben je in het begin beter met een assault rifle ;).
Heel veel oefenen is het beste.
Ook moet je het spel inzien.

Probeer niet agressief te spelen maar maak er een psychologisch spelletje van.

Campen wordt veelal als 'noob' gezien, maar wel een leuke manier om je vijanden gek te maken;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet vooral het spawn systeem leren kennen, als je TDM speelt en al je teammates zijn op 1 kant van de map, zorg dan dat je naar de andere kant komt om zo je enemies van achter aan te vallen.
Als je weet waar je vijand zit, dan kan je pas echt de pro uit hangen.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe veel je speelt, maar wat mij erg geholpen heeft om goed te worden is om veel verschillende guns en strategieën uit te proberen.

Nog een tip, probeer op een hoge sensitivity te spelen qua joysticks.

Als jij van achter geraakt word en je speelt op sensitivity niveau 2, dan duurt t te lang voordat je je omgedraaid hebt en actie te ondernemen. Op niveau 8 daarentegen kan je je direct omdraaien en knallen ;).

Beste remedie om goed te worden, is heel erg veel spelen en erg bewust te worden van de fouten die je maak.

Jezelf constant afvragen: Waarom ging dit fout? waarom ging ik dood?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een vrij goede gamer en heb hier een aantal tips:
- Koop een goede headset zodat je plaatsen kunt bepalen door middel van geluid.
- Maak 2 classes waar je je in specialiseert zodat je goed met deze wapens kunt omgaan, bijvoorbeeld sniper en assault.
- Ren niet als een malle naar de tegenpartij maar probeer tactisch na te denken en blijf soms ook even campen.
- Bouw de snelheid van spelen op door steeds je mouse sensivity iets hoger te zetten waardoor je snel kan draaien en mikken.
- Speel geconcentreerd en zorg dat er geen prikkelende geluiden/voorwerpen zijn.
- Blijf natuurlijk veel oefenen, voor sommige mensen is het makkelijker om goed te spelen dan voor anderen.
- Probeer nooit te "rage quitten" wat betekend dat je boos het spel verlaat zodat je er alleen maar beter van word.
- Leer van je fouten!
- Heb plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mischien een redelijk kort antwoord maar toch wel wat tips.
-Speel de campain op het moeilijkste niveau.
-Begin met assult rifels en niet meteen met allemaal ingewikkelde wapens.
-Ga met vrienden bijv. een keer een private match doen
-En zoek goede perks op het internet
-En een headset doet wonderen (zoals ik doe laptop er naast en via skype vind ik beter kwa gamen).

Hoop dat je hier iets aan hebt =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga quickscopen! Das wel moeilijk maar het leukste wat er is. Ik neem aan dat je het op de PS 3 hebt. Want op Wii kan je niet quickscopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het op de pc