Hoe kan ik mijn clash of clans account koppelen aan mijn tablet?

Ik heb m'n clash of clans verbonden met m'n facebook. Mijn telefoon crashte totaal dus ik had geen tijd om apparaat te koppelen ofzo. Hoe kan ik nu via facebook mijn oude dorp weer terugkrijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
5.8K

Antwoorden (3)

Op android moet je het connecten met google play games, en op ios met gamecenter. Als je een ios-apparaat wil koppelen met een android apparaat (of omgekeerd) klik je bij clash of clans op het instellingen logo, dan op koppel een apparaat en dan kies je "dit is het OUDE APPARAAT" of " dit is het NIEUWE APPARAAT".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer jij Clash of Clans opnieuw download, krijg je als beginscherm, of je een bestaand account wilt gebruiken, of een nieuw account wil aanmaken.

- Kies dan voor bestaand account
- Type daarna je Apple ID of Android ID in
- Daarna je wachtwoord ervan

En als alles goed gaat, synchroniseert hij je dorp.
9 jaar geleden
kan als het goed is ook binnenkort met google+