Waarom duren de pitstops in F1 2009 voor de wii bij mij zo lang?

De pitstops duren daar keer op keer al gauw 15 seconden, in elk geval altijd veel langer dan de tegenstanders(de computer dus).

Ook al is de auto NIET beschadigd duurt het veel langer, komt dit doordat ik op het hoogste niveau speel of zit er iets anders achter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Probeer eens niet vol gas de pit-lane in te rijden, zorg dat je afremt naar de snelheid die je in de pits mag rijden, in het antwoord op het forum geeft hij aan dat dit een alternatieve straf is voor het te snel aan komen rijden.

Andere opties die worden gegeven zijn de verschillende teams maar ik kan mij niet voorstellen dat een pit-stop dan nog steeds 15 seconden duurt terwijl een stop in de realiteit (in 2009) meestal nog geen 10 seconden duurde.

Succes!