Waarom loopt Watch dogs slecht op mijn pc terwijl andere games moeite loos lopen?

Ik speel alle games op ultra zonder enkele problemen maar watch dogs loopt onstabiel ongeacht de settings... De pc is vrij nieuw en daar ligt het dus zeker niet aan!
Specs:

MSI Z 97 gaming
I7 4770k
2x msi gtx 770 gaming 2gb
corsair vengeance 1866 16gb
corsair h110

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien zijn de graphics te hoog, en misschien ligt het er ook wel aan dat je veel games op je pc hebt.

Het beste antwoord

Hai David,
Je kunt even checken of al je drivers up-to-date zijn. NVidea komt wel is met driver updates op de proppen die ervoor zorgen dat veel games soepeler spelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Leuk computertje heb je trouwens! ;)

Succes en als het is gelukt, speelze!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jepjep, ja de drivers zijn up2date althans.. als ik nvidia geforce experience moet geloven!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En al je andere drivers? Heb je die ook gecheckt? Want GeForce Experience checkt alleen je grafische kaart. Nu weet ik dat die andere drivers je peformance niet heel erg beïnvloeden maar je weet het nooit, gewoon even checken, en updaten wanneer nodig! :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer bij je setting het volgende is in te stellen:
AA turned Off, GPU Rendering Set to 1 and Vsync Turned Off Max Pre-Rendered Frames to 1.
Laat maar ff weten of het werkt! Bron:
http://segmentnext.com/2014/05/27/watch-dogs-crashes-fps-drops-stuttering-frame-skipping-errors-freezes-and-fixes/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is goed..zodra ik thuis ben ga ik het direct proberen..zoals ik zie is het een ontwikkelings fout en hebben meer mensen hier last van. Ik zal het laten wetenof het beter loopt :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het gelukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa! Het loopt een stuk beter hoewel, zodra ik instellingen aan pas kijk ik ineens door de grond of iets.. best wel raar. Dit helpt zeker wel al vind ik het alsnog best raar dat andere games wel egt met hoge frame rates spelen en deze niet.. het is in ieder geval wel stuk stabieler dan het was.. ik denk toch dat dit een fout is bij het spel zelf en hoop dus ook binnen kort een patch te zien bij ubisoft, aangezien veel mensen met nog betere specs hier last van hebben. Toch super bedankt voor het linkje deed me wel beter en zal het verspreiden over vrienden en familie die hier ook last van hebben. Ik snap best dat de game niet super goed loopt op een pc die het niet aan kan maar dat is anders neem ik aan... ik heb het probleem zelfs op low maar nu op ultra loopt hij ineens té soepel met deze opties uit dus zou het lijkt mij logisch zijn dat hij wel met AA en zo aan kan wel lager frames natuurlijk maar ik vind het prima als hij rond 60 zit en nou zit ik meer als de helft dan dat hoger.. vreemd maar toch bedankt!!!!!

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk is één van je specs niet voldoende. Kijk eens op de in de bron vermeldde site, daar kan je testen of al je specs voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
can you run it; zegt dat ik het moet runnen, wat het vreemde ook is, low of ultra setting het maakt niet uit het hapert mateloos!