Ik speel bf3 op packard bell Imedia J9300 AIO. Ik krijg schokkerige beelden en echo's in audio. Ik heb een Geforce 8400 GS en DIrectX 11. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk kan je videokaart het (goed)niet aan. Probeer het programma Game Booster om je prestaties tijdens het gamen op te voeren, maar vergeet het niet uit te zetten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die videokaart is eigenlijk gewoon te slecht om Battlefield 3 te spelen. Je zou nog kunnen proberen alle graphics op z'n laagst te zetten maar je kunt het beste een nieuwe videokaart kopen als je battlefield 3 wilt spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
speel je hdmi of heb je er nog een converter van dvi to vga tussen zitten?? (die converters gaan regelmatig kapot en dat kan het beeld ook aanzienlijk vertragen.