Waar kan ik een goedkope Capture Card voor mijn ps3 kopen?

Ik wil graag video's maken met mijn ps3 en ik ben opzoek naar een caputere card. Weet iemand misschien waar ik ze kan kopen waar een niet te hoge prijs maar wel met goeie kwalitieit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hier is een link met 2 kaarten die opnemen. De één neemt op in 480p en kost €100 en de wat duurdere van €140 neemt op in 1080p (30 fps) OF 1080i (60 fps).
fps = frames per second = beelden per seconde.
Er zullen vast wel andere kaarten zijn van andere merken maar deze zijn relatief goedkoop voor de kwaliteit die ze bieden. Ik heb wel kaarten gezien van +€200..

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze hebben helaas geen HDMI ingang dus dan zou je een andere moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als ik er een zou nemen zou dat die van 140 zijn
wel ietsjes duurder maar het is wel 1080P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor je advies, ik ga er naar opzoek :)