Ik wil playstation 2 spelletjes kunnen spelen op min playstation 3 , kan dat ? Want als ik een tool download kan het mijn ps 3 beschadigen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom niet gewoon op de pc?

Antwoorden (2)

Alleen hele oude modellen van de ps3 kunnen ps2 af spelen (met oud bedoel ik de net uitgebrachte fat van de ps3), als je de ps3 fat hebt kun je gewoon de ps2 spel er in doen en kijken of ie het doet.

Doet ie het niet of heb je geen fat, dan kan je er niks aan doen.
Er bestaan geen tools of hacks om het te kunnen doen.

alles wat je op internet er over vind zal waarschijnlijk nep zijn of een virus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb de PS slim. 320 GB. ma ik heb al tools gezien op youtube zoals de PS2 placeholder is da gezond voor men ps 3 als ik die er op zet ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee dit is zeker slecht voor je ps3, de levens duur gaat er van achter uit en je kan ook je garantie kwijt raken. je kan het proberen maar ik zou het niet aanraden
20GB (4 USB slots, niet meer in productie) - ja
60GB (4 USB slots, niet meer in productie) - ja
80GB with 4 USB slots (niet meer in productie, bundel MGS4 of Motor Storm) - ja
40GB (2 USB slots, niet meer in productie) - nee
80GB with 2 USB slots - nee
160GB (2 USB slots) - nee
120GB/slim (2 USB slots) - nee

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je dus een van dus 20/60/80 hebt kun je gewoon een ps2 spel spelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb de PS slim. 320 GB. ma ik heb al tools gezien op youtube zoals de PS2 placeholder is da gezond voor men ps 3 als ik die er op zet ?