Ik wil playstation 2 spelletjes kunnen spelen op min playstation 3 , kan dat ? Want als ik een tool download kan het mijn ps 3 beschadigen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen hele oude modellen van de ps3 kunnen ps2 af spelen (met oud bedoel ik de net uitgebrachte fat van de ps3), als je de ps3 fat hebt kun je gewoon de ps2 spel er in doen en kijken of ie het doet. Doet ie het niet of heb je geen fat, dan kan je er niks aan doen. Er bestaan geen tools of hacks om het te kunnen doen. alles wat je op internet er over vind zal waarschijnlijk nep zijn of een virus.

20GB (4 USB slots, niet meer in productie) - ja 60GB (4 USB slots, niet meer in productie) - ja 80GB with 4 USB slots (niet meer in productie, bundel MGS4 of Motor Storm) - ja 40GB (2 USB slots, niet meer in productie) - nee 80GB with 2 USB slots - nee 160GB (2 USB slots) - nee 120GB/slim (2 USB slots) - nee Toegevoegd na 8 minuten: Als je dus een van dus 20/60/80 hebt kun je gewoon een ps2 spel spelen

Bronnen:
https://support.us.playstation.com/app/ans...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100