Kan je eccky ook op je ipad spelen?

Kan je het spel eccky kan je via hyves spelen, er is wel een hyves app kan daar ook eccky op of kan je eccky op een andere manier op je ipad spelen alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als Eccky niet tussen de App store staat kan het ook niet want een iPad heeft geen flash player.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi

Andere antwoorden (2)

nee dat kan niet behalve als jij hem in de appstore vindt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het spel staat niet in de App Store, dus dan kan je hem niet spelen op de iPad. Er zit (helaas) geen Flash op, dus de enige optie is dan gewoon via de laptop!