Als je een game (de game rust) koopt op steam kan ik hem dan op mijn computer en mijn laptop installeren?

Ik wil graag de game Rust kopen op steam maar ik wil hem dan graag op mijn computer en mijn apple laptop kan dat of kan je hem maar 1x installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Je kan hem op elke computer installeren waar je ingelogd bent met je steam account. Om het spel te spelen, moet je wel ingelogd zijn met een steam account dat de rechten heeft om dat spel te spelen. Je kan hem dus niet met jouw account installeren en dan door een ander laten spelen (met een ander account waar het spel niet op gekocht is)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor je nuttige antwoordt ik heb er veel aan gehad

Andere antwoorden (1)

Je kan hem zo veel keer installeren als je wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wanneer je ingelogd bent op het account waar je hem op gekocht hebt, en je kan op maar één op het moment online zijn..