waar kan ik het best secret of evermore voor de supernintendo verkopen? het blijkt veel waard te zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

zoek een gameshop bij jou in de buurt , die weten precies wat het waard is en je kan het elk moment bij deze winkel kwijt alleen deze mensen moeten het weer verkopen dus je krijgt er wel minder voor terug. Marktplaats is ook aan te raden maar dan ben je het minder snel kwijt , en mensen bieden wat hun uitkomt en gaan altijd lager dan de geschatte waarde.

gamemania is ook om aan te raden