Voor PE update 0.9.0 is nog geen exacte datum, maar de ontwikkelaars hebben laten weten dat ze alle functies hebben toegevoegd en dat ze alleen nog de bugs moeten oplossen, dus waarschijnlijk zal het niet lang meer duren :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:D

Andere antwoorden (2)

Mojang heeft bekendgemaakt dat de nieuwe update voor de minecraft 1.8 er in midden mei moet zijn,
Veel game-plezier ;).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In eind mei moet de 1.8 update komen volgens Mojang.