Hoe kan ik minecraft mods installeren??

Hallo allemaal ik weet best hoe je minecraft mods moet installeren dat heb ik ook gedaan maar dan crasht minecraft.

Toegevoegd na 9 minuten:
PS. Ik heb een mac intel i5 4gb ram en os x el capitan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
2.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Macs zijn erg zwak als het om gamen gaat, neem dat alvast van me aan. Ongeveer 90% van de tutorials hoe je een mod kan installeren werkt niet op Mac. Zoek daarom op youtube op met de trefwoorden: 'How to install minecraft mod mac'. Gegarandeerd succes.

Antwoorden (1)

Er zijn heel veel verschillende tutorials voor op het internet, ook in het nederlands. En als je het nog niet snapt kan je ook nog op youtube kijken.
Het belangrijkste is dat je een ander programma'tje download, namelijk Forge. Als je dat hebt moet je naar het mapje %appdata% gaan, of .minecraft. Daar moet je dan een mapje met Mods (moet met hoofdletter) maken en Forge en de betreffende mods inzetten.

Let op:

Als je sommige mods download zitten ze in een ander mapje met ook nog een optionele texture pack of een bestandje met "READ ME". Als je de mod zelf wilt downloaden moet je het mapje met de naam van de mod in je Mods mapje slepen, en niet het mapje met al de bestanden.

Deze tutorial is gebaseerd op windows en linux, ik ben niet zeker of het met apple ook zo werkt.

Dit werkt niet voor Texture Packs en Shaders mods