Letterlijk het bestand overzetten gaat niet, maar van veel apps (en dus ook games) is een ipod/iphone en ipad versie van. Een ipod/iphone app is ook te installeren op een ipad, maar is dan uitvergroot.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Voor je reactie

Andere antwoorden (1)

iPod spellen kun je gewoon spelen op je iPad, het beeld is dan alleen iets anders, omdat hij vergroot word.
iPad spellen op de iPod kan niet, of het moet een spel zijn waar een + bij staat, dat betekend dat deze op beide apparaten werkt.
Ritsuka