Re: adventure chronicles

goedemiddag. kan iemand mij helpen. ik ben bij de opgravingen, heb nog 5 blauwe voorwerpen te vinden. ik kan niks met het stanleymes.
HELP :S

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hopelijk heb ik het over het goeie spel, maar heb het volgens mij al uitgespeeld en ik denk dat je moet graven in de grond en daar vind je een pakketje wat je open kunt snijden... De blauwe dingen weet ik echt niet meer, spel is alweer van mijn pc verwijderd...

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh ja, ik weet geloof ik nog dat je moet graven met de schep die je hebt gevonden...Er zijn meerdere plekken mogelijk, maar je moet middenvoor hebben. Denk eraan dat je dingen (plantendelen) in de fik kunt steken en overal wel stof weg kan vegen. SUcces!