Wanneer krijg je bij Mario Party 8 op de Wii het spel Bowser's Warped Orbit?

Dit zesde spelboek is bij ons al jaren gelocked (grijs).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.4K

Het beste antwoord

Om Bowser's Warped Orbit te kunnen spelen in Party mode, moet je het unlocken door de Star Battle Arena te completen.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat precies? Wat is de star battle arena of waar zit dat?
Kimath
12 jaar geleden
Star Battle Arena is een Solo modus, dat je tegen de computer moet spelen. http://www.mariowiki.com/Star_Battle_Arena#Star_Battle_Arena Ik heb het spel zelf niet, maar ik had het op deze site gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel alleen met de hele familie, dan moet ik zelf even op zoek waar je dit start.