Kan ik op deze laptop een game zoals minecraft spelen zonder dat die traag doet?

Ik wil rond eind mei een nieuwe laptop gaan kopen voor games zoals minecraft.
Ik heb gehoord dat dit wel een redelijke is:http://www.laptopshop.nl/product/145604/category-45702-laptops/acer-aspire-5750g-2334g50mn.html
Mijn budget ligt rond de 500euro en het moet een laptop zijn ...
Zelf weet ik niet waar ik naar moet kijken, dus wat informati is ook wel handig.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is nou de derde keer dat je de ongeveer dezelfde vraag stelt?

Antwoorden (2)

Bij computers die noodzakelijk gebruikt gaan worden voor spelletjes is het vooral nodig een goede videokaart en veel virtuele geheugen te hebben. Verder is het zo dat als het geen online spel is je veel GB nodig hebt voor de opslag van het spel. Een spel gebruikt heel veel virtueel geheugen dus let hier goed op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx