hoe maak je een goede gaming video?

Ik maak minecraft video's en wil mijn scherm, gezicht filmen, recorden, en een soort tekening van mijn toetsenbord dat meebeweegt.

Ik weet hier geen software voor (gratis). Iemand???

En hoe zorg je dat hij vaak word bekeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor het bekijks heb je natuurlijk gedeeltelijk geluk voor nodig. Samenwerkingen met de wat bekendere spelers die het filmen etc. misschien? Iets wat ik vaak zie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een soort tekening van je toetsenbord die meebeweegt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe bedoel je die tekening die meebeweegt? Verder moet je ook een goed edit progamma hebben

Antwoorden (3)

Gebruik open broadcaster software. Is freeware. Met de eerste de beste googlebeurt gevonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik fraps en edit met camtasia 8 PERFECT echt waar fraps & camtasia vind je makkelijk cracked :D

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor vaak bekeken te worden zou ik je video sharen op websites zoals facebook/myspace/twitter of zet de link op beroemde facebook pages/minecraft facebook groups daar zijn er veel van =D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik record, en edit met Camtasia 8, dat is erg goed naar mijn smaak. Vooral het editen is makkelijk, en uitgebreid. Het recorden van Fraps gaat bij mij niet helemaal soepel.