Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je een goede gaming video?

Ik maak minecraft video's en wil mijn scherm, gezicht filmen, recorden, en een soort tekening van mijn toetsenbord dat meebeweegt.

Ik weet hier geen software voor (gratis). Iemand???

En hoe zorg je dat hij vaak word bekeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor het bekijks heb je natuurlijk gedeeltelijk geluk voor nodig. Samenwerkingen met de wat bekendere spelers die het filmen etc. misschien? Iets wat ik vaak zie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een soort tekening van je toetsenbord die meebeweegt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe bedoel je die tekening die meebeweegt? Verder moet je ook een goed edit progamma hebben

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gebruik open broadcaster software. Is freeware. Met de eerste de beste googlebeurt gevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik fraps en edit met camtasia 8 PERFECT echt waar fraps & camtasia vind je makkelijk cracked :D

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor vaak bekeken te worden zou ik je video sharen op websites zoals facebook/myspace/twitter of zet de link op beroemde facebook pages/minecraft facebook groups daar zijn er veel van =D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik record, en edit met Camtasia 8, dat is erg goed naar mijn smaak. Vooral het editen is makkelijk, en uitgebreid. Het recorden van Fraps gaat bij mij niet helemaal soepel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding