Wanneer komt het spel ARK: Survival Evolved voor PS4 uit?

Ik ben van plan om dit spel te gaan kopen voor PS4, maar hier is veel onduidelijkheid over. De ene website zegt Juni (dit was het in eerste instantie) en de andere December. Daarom zou ik dit graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

De versie voor PS4 zal in het vierde kwartaal uitkomen, volgens de meeste sites.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het spel zou inderdaad eerst in juni uitkomen, maar nu misschien zelfs pas in de winter.