kan ik minecraft pc saves met een usb op mijn ps3 gebruiken?

ik wil op mijn ps3 graag een eigen kingdom
En dat kost super veel werk is er een manier dat ik een save van pc op mijn ps3 kan gebruiken ik hoor graag van u!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

PC games en PS3 games zijn op verschillende manieren gemaakt als het ware. Je kan een save van een PC game niet voor de PS3 gebruiken. Het zou echter wel kunnen dat je op internet een ps3 save vind. Die zou je kunnen downloaden op een USB stick kunnen zetten en op je PS3 kunnen gebruiken.