Kan je wachtwoord instellen in minecraft pe?

Zoonlief was erg boos op peuterbroertje omdat hij zijn huis in minecraft gesloopt heeft. Hoe kunnen we dit voorkomen?

Toegevoegd na 20 minuten:
Kom er niet uit met hoe in te loggen? Gaat gewoon vanzelf, hij maakt zijn eigen werelden aan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja dit is mogelijk. Er moet worden ingelogd met de bestaande gegevens. Vervolgens klikt u op "Users", achter "password" zet u het nieuwe wachtwoord neer, en klikt dan op "Save"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet!