Hoe kan je je ps3 save data exporteren?

Ik heb een ander PS3 account aangemaakt, maar ik hoorde ergens dat het mogelijk is de savedata van het ene account te ''verplaatsen'' naar het andere. Hoe moet dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als je je saved game data opzoekt op het account waar ze nu opstaan, kun je ze als je op driehoekje klikt kopiëren en naar een ander account verplaatsen. Er zijn een aantal dingen die je hierbij kunt tegenkomen:
1. Alles gaat perfect
2. Je kunt de saves loaden, maar je kunt geen trophies verdienen
3. De saves kunnen gekopieerd worden, maar op het andere account herkent de game ze niet
4. Je kunt de saves helemaal niet kopiëren.
Dit is allemaal afhankelijk van de game want de uitgever bepaalt dit; de PS3 geeft alleen de optie om te kopiëren.